søndag den 29. april 2018

En sjælden havedag og et sjældent besøg


Jeg har været i haven idag. Det er er ikke noget nyt i, men at jeg har arbejdet i haven en hel dag. Det er efterhånden sjældent jeg, dels har tid, dels får mig taget sammen til det. Men idag gjorde jeg. og det får mig til at føle mig selvtilfreds og brugt på den gode måde.  Nåede ikke alt det, jeg havde forestillet mig, men jeg nyder det, jeg nåede.  Bla. vask af terrassen og tilplantning af krukker. og jeg fik båret mine to oliventræer ud.  Og oh fryd at opdage en blomstrende Kobjælde. Jeg havde helt glemt, jeg havde plantet den i en krukke sidste år. 
Næste gang, der lige er en havedag, skal fræseren frem, så rosenbedet kan blive kønt at se på, når det blomstrer til juni/ juli. 
Og ja, jeg er sjældent på besøg her på bloggen. Ved sgi ikke rigtig hvor tiden bliver af. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar