torsdag den 22. december 2016

Min december.

Igår fik jeg juleferie efter en meget anderledes december. Eller dvs for første gang i mit pædagogliv skal jeg på arbejde imellem jul og nytår. Godt nok kun en dag. Det er uvant men helt okay. Der er jul i stuen, træet er kommet ind men jeg har slet ikke været kreativ i december eller kreeret noget nyt. Også ret uvant. Først i dag har jeg lagt dej til småkager og forberedt konfekt. Jeg har ikke læst én eneste bog. Ret usædvanlig. Gaverne er få og først købt her forleden dag.  December er gået med arbejde og fotorelaterede aktiviteter her og der. Jeg har været en del sammen med mit "nye netværk". Mennesker som gør mig glad og fylder mig op på den gode måde.  Så  december har været anderledes og det er helt okay.  Mine to "voksne" drenge kommer hjem juleaften og vi skal også være sammen 2. Juledag til en frokost hos min svigerinde. Så der bliver dage til og for mig selv. Uvant, men helt okay.  Sådan er december for mig i år og det er helt okay.

4 kommentarer:

  1. ellers nogle flotte kogle dekorationer som hænger på billedet, de er da kreative.

    SvarSlet
    Svar
    1. Koglerne var desværre ikke mine, men fra Royal Copenhagen. Gad ellers godt have designet dem.

      Slet
  2. Kære Karin, jeg håber at du får en dejlig jul trods alt det uvante.
    Kh. Bella

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Bella. Det blev en fin jul, selv om det hele var uvant. Dagene blev fyldt med gode oplevelser i og med mit netværk, så på trods af omstændighederne og en smule skrøbelighed, så er det gået fint.

      Slet