søndag den 15. november 2015

Har du besluttet dig for årets adventskrans?


Har du valgt hvordan din adventskrans skal se ud i år? Hvis du da overhovedets skal have én.
Hvis du, ligesom jeg, ikke helt har besluttet dig for hvordan din adventskrans, anno 2015 skal se ud , kan du måske hente lidt inspiration i mine adventskranse de seneste år.

2014
2012
2011
2010
Fire meget forskelllig adventskranse. I 2013 har vi ikke haft nogen adventskrans. Det år holdt vi jul i Sverige i julen.

I år går mine ideer i to retninger. En adventsdekoration med friske hvide blomster,  gerne hvide julestje
rner, som holder længe.  Måske husker du mine blomsterlagkager.. En juleudgave af den, kunne være rigtig fin.

Jeg kan jo kreere to adventsdekorationer. En til stuen nedenunder og en til fjernsynsstuen ovenpå. Ja, to må der til hvis jeg ikke kan bestemme mig.


2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med nummer to krans, med uld og i hvid :) Den er super flot! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Maria. Den synes jeg også blev helt fint. Kan godt lide at bruge lidt utradtionelle materialer. Jeg har endnu ikke helt besluttet mig for årets adventsdekoration. Jeg må snart tage en beslutning. :-)

      Slet