søndag den 29. november 2015

Adventsdekorationer.

Så fik jeg endelig kreeret et par adventsdekorationer. Det gik lidt i en anden retning end jeg havde forestillet mig, men jeg opdagede de gamle hvidmalede tjørnegrene i skuret og tænkte, dem bruger jeg.
Det endte let, hvid og vinterligt.








Kransen er bundet på basis af et stykke hvidmalet sømbånd. Herpå er bundet spraymalet tjørnegrene, mine fine porcelænslyseholdere fra Royal Copenhagen og så nogle fugle. 

Dekorationen ovenpå er et gammel stykke træ fra en bænk, vi har haft udendørs. Heri har jeg boret huller og stukket pinde i, der bærer lysene og støtter tjørnegrenene. Mine fine glasbambier, som er et genbrugsfund bor der også. 

Derved endte begge adventsdekorationer hvide, lette og vinterlige. Jeg havde egentlig tænkt noget andet, men sådan går det nogen gange. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar