torsdag den 23. juli 2015

Sommerferie ved Bottenhavet i Sverige.

I mandags kom vi hjem fra en uges ferie i en svensk stuge, beliggende ved Harnösand på Högakusten. Det har været dejligt, men som det hjemmemenneske, jeg er, var det også skønt at komme hjem igen. Jeg er så taknemmelig for, vi kun har valgt en uges ferie udenlands her i sommer. Efter et meget travlt forår og med mange dage hjemmefra på lejr osv, trænger jeg i den grad bare til at være hjemme hos og i mig selv.
Ferien var god med mange skønne naturoplevelser, fysiske udfoldelser og hygge hjemme i huset. Blandt fik jeg afprøvet mine hækleevner. Kameraet blev også flittigt brugt. Der er så meget fint at tage billeder af og flere gange, gik jeg ud for mig selv for at indfange stemningen og motiverne omkring huset.

















Huset lå lige ned til Bottenhavet og hver dag kom der en af de lokale på sin knallert. Han satte båden i vandet og vendte senere retur med fisk.  Det var så hyggeligt at sidde og betragte ligesom både manden og jeg nød at sidde i den lille udestue og kigge på vandet og det stille liv, der flød forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar