søndag den 28. juni 2015

Sommeren kommer og livet leves.





Sidder her en stille aftenstund og er egentlig ret glad for mit liv. Selvfølgelig er der udfordringer såvel på arbejdet som her hjemme, men det siges jo at det er udenfor komfortzonen, vi udvikler os. I morgen skal jeg med arbejdet på lejr i fem dage ved Bogense. Solen og varmen kommer, så det skal nok blive godt. Inden så længe venter tre ugers ferie. Jeg er så glad for vi skal være hjemme i hele to uger. Jeg trænger til at komme helt ned i gear efter et sindssygt travlt forår på arbejdet. Aldrig nogensinde har der været så mange ekstra opgaver som i dette forår. Senere kommer belønningen for den ekstra arbejdsindsats og så vil jeg gerne på højskole. Nu må jeg hellere drage til drømmeland, så jeg kan være frisk til lejren.
Ønsker Jer alle en dejlig sommeruge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar