mandag den 4. maj 2015

Plantegitter af rionet


Vi har fået en ny sofa. Den er jeg rigtig glad for. Med den nye sofa følger lysten til at tilføje noget nyt til stuen. Det blev et plantestativ af sortmalet rionet, som nu er hængt op ved siden af sofaen. På rionettet hænger spraymalede potter i zink og porcelæn. Nogle havde huller til ophæng i forvejen, andre fik boret huller. Potterne er hængt op med sorte strips. Jeg havde ikke helt nok potteplanter til at putte i, så jeg var i haven og hente lidt, ligesom mine fjer må agere pynt. For at tilføre lidt farve hængte jeg også en stjerneguirlande på. Den har jeg fået i en pakkepostgave via instagram. Jeg valgte at hænge nettet op i kæder, lidt ud fra væggen for at få det til at se lettere og svævende ud. Jeg synes, det er lykkedes ganske godt og er ret tilfreds med resultatet. Utroligt, hvad sort spraymaling kan gøre.





3 kommentarer:

  1. Sikke en skøn ide og det ser vildt flot ud med de fine stjerner der matcher blomsterne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Annemette. Jeg synes også det blev fint med stjernerne. Dejligt at kunne bruge noget fra gemmerne.

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet