søndag den 12. april 2015

Strand, struktur og svømmende fugle.












Jeg har været på tur med fotoklubben til Trelde skov og strand. Jeg har været der mange gange, så jeg besluttede mig for denne gang at ville eksperimentere med mit makroobjektiv. Jeg gik efter mønstre og strukturer. Gamle stolper fra badebroer var leveringsdygtige og jeg blev helt fascineret at de fine mønstre. Det sidste billede, kunne jeg fint forestille mig trykt på stof, kunne blive til en fin pude.





I vandet svømmede et par fugle rundt. Eller dvs, de kæmpede vist mest om den bedste plads. For at fange dem, måtte jeg have mit 70-200 mm objektiv frem. Hvad det er for nogle fugle? Der bliver jeg dig svar skyldig.

UPDATE: Flere venlige besøgende har fortalt mig, det er edderfugle. Så blev jeg så klog. :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar