søndag den 29. marts 2015

Grafikfestival og Vrads Station eller hvordan åndelig og fysisk føde indtages i godt selskab.

Weekenden har budt på skønne oplevelser. Lørdag var jeg  sammen med en kollega til Grafikfestival på Trapholt og søndag havde jeg inviteret manden til Vrads Station.



På Trapholdt var der fine grafiske værker og der kom da også lidt med hjem. Ditte Sørensen, som ses på det sidste billede, eksperimenterer med foto, broderi, qr koder og print. Hun havde nogle rigtig spændende og inspirerende ting.
I det grafiske værksted prøvede vi linoleumstryk. Det var helt sjovt, men det er nok ikke der, mine kompetencer ligger. Der var også live tegning fra scenen. Jeg fornemmer Grafikfestivalen blev en succes, så den er nok kommet for at blive.








I dag, søndag kørte vi til Vrads og nød Anne Stranges veldækkede kaffebord. Det var lækkert og smagfuldt. Der var fuldt hus, da vi var der, så jeg tror, de har haft travlt idag.

Efter kaffebordet kørte vi til Midtjyllands Kunstcenter i Bryrup. Det er et stort galleri med malerier og kunsthåndværk for enhver smag.



Jo jo, weekenden har så sandelig budt på både åndelig og fysisk føde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar