fredag den 2. januar 2015

Tilbageblik.

Jeg har været igennem billeder og indlæg fra 2014. Det er blevet til rigtig mange billeder. Jeg har bevæget mig baglæns og har lavet seks collager med billeder fra juli til december. Senere følger januar til juni.

 Juli var ferie i Frankrig med besøg i Monets have.

 August var personaleudflugt til Bryrup, leg med mit makroobjektiv, mad på ske og portrætfotografering. 

 September var inspirationsbesøg på Herning og Silkeborg bibliotek, besøg på Himmelbjerget, flere makroforsøg og desserter i køkkenet.

Oktober var travl. Jeg var kommet i gang med at løbe, arbejdet fyldte meget, så der var ikke tid tilovers. Lidt portrætfotografering blev det dog til.

  November var besøg på BogForum og flere alene løbe og fototure blandt andet ved Houens Odde.

December var min kreative julekalender. Jeg nød at dække inspirationsborde. Noget, jeg vil gøre lidt mere i.
Tak fordi du kigger med.

3 kommentarer:

  1. Skønne og hyggelige collager. Jeg holder meget af at læse med hos dig og er også altid så glad når du kommenterer hos mig. I december var jeg særligt glad for alle dine fine og sjove december ideer, dem nød jeg meget. Detsværre var min december susene travl så jeg fik ikke kommenteret så meget som jeg gerne ville.

    Glæder mig til at følge med hos dig i 2015 og sender mine bedste ønsker for det nye år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Marina. Jeg er glad for, du kunne lide min decemberkreakalender.
      Jeg må sige glæden er gensidig. Jeg nyder at følge dig og har godt fornemmet, du har haft travlt i december, :-) Jeg håber, stadig, det en dag kan lykkes, at vi kan mødes til en fotosafari et sted oppe hos dig.
      Jeg ønsker også dig et rigtig godt " helt" nytår. <3

      Slet
  2. bello blog.....felicitaciones
    podra enviarme boletines...gracaias
    loredana2607@gmail.com

    SvarSlet