fredag den 9. januar 2015

Andet tilbageblik på 2014

Så skal jeg da lige ellers love for at hverdagen indhentede mig. Derfor har jeg først her til aften fundet tid til at kigge første halvår af 2014 igennem i billedarkivet. Det er nu hyggeligt at gense de mange billeder.
Her kommer collagerne fra januar til juni 2014.


Januar var folderier, ture til Houens Odde, masser af blonder og sort/hvide fotos.


Februar var billeder med citater og ture i naturen.


Marts var i den grad Thailand, men også påske.


April var en tur til Kolding Hus og Da Vinci udstillingen, forår og en skøn tur til Egeskov slot.


Maj var flere ture til mit hemmelige sted hvor Gøgeurten blomstrer , Tall Ship, masser af rabarberopskrifter og kreatræf i Herning.

Juni var Kvie Sø, Blåvand, medaljer,  pinsemarked på Kolding Hus og en billedserie fra Grow Your City i Fredericia.

Jeg håber du har nydt mine tilbageblik. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar