mandag den 29. december 2014

Bloggen fylder tre år.

Her til aften kom jeg i tanke om at bloggen fylder tre år idag. Hvor blev tiden lige af? 664 indlæg, rigtig mange billeder og102968 sidevisninger, er det blevet til. Det er jeg helt tilfreds med. Jeg er jo ikke nogen stor blog med fine give-aways eller en blogger, der tester ting og sager for firmaer med kendte brands. Jeg er mig, mine billeder, mine bøger, mine ideer og tanker.
Lige om lidt skriver vi 2015 og hvad der kommer til at fylde mest på bloggen i det kommende år, kan kun tiden vise, men jeg har planer om at ændre lidt på designet, så billederne kommer bedre til sin ret.

I dag har vejret været en ret så blandet cocktail. En smuk solopgang, snevejr i eftermiddags og her til aften plusgrader og regn. Ikke så vinterligt, men lige over middag indviede jeg min nye polarsovepose med en lille " morfar" i hængekøjen, som jeg nemt og hurtigt kan hænge op. Lige ved siden af fløj fuglene i pendulfart til foderbrættet og juletræet, som jeg, efter en beskæring, har pyntet med æbler og foderkugler.





Jeg har ofret en af mine kurve og klippet hul i midten, så den sættes oven i de øverste grene. Jeg klippede også en cirkel af en gammel plasticdækkeserviet og trak ned over, så jeg kunne fylde kurven med nødder og solsikkekerner. For et syns skyld dækkede jeg kanten rundt med mos. Det varede ikke længe, så havde fuglene fundet ud af, der var serveret. Jeg elsker, at kigge på fuglene, der flyver frem og tilbage for at spise og jeg har foderbrætter i haven og på terrassen, så jeg kan se dem både fra køkkenet og stuen. Nu håber jeg bare mus og rotter holder sig væk.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar