lørdag den 8. november 2014

Studiefotografering.

Jeg er medlem af Fredericia Fotoklub. Vi har fået nye klublokaler, hvor der er indrettet et studie med studielamper osv. Det kan vi låne til at øve sig eller afprøve nye ting, mod at betale et lille beløb til skift af pærer og baggrunde.
At sætte lys er bestemt ikke en af mine fotokompentencer, så da min nieces kæreste gerne ville stille op og prøve at få taget nogle billeder, greb jeg muligheden for at øve mig.







Det blev til mange billeder, men hold op, hvor er det svært. Som nybegynder er tommelfingerreglen, "keep it simple", men jeg fristes nemt til at ville gå ud over mine fotoevner. Der kom dog nogle seværdige billeder ud af det. Jeg kan bedst lide de sidste to, som er det samme i farve og sort/hvid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar