torsdag den 2. oktober 2014

Sporty strikket hue med hæklede blomster.



Det sker heldigvis ikke så tit, jeg er fraværende fra bloggen i en hel uge. Mange vagter i streg på arbejdet og en forstuvet fod har taget energien. Dog fik jeg strikket min flower power løbehue færdig. Det siges jo at man taber en del varme fra hovedet, men en løbehue skal heller ikke være for tung.  Opskriften er fra Liselotte fra Slagt en hellig ko. Jeg har blot strikket den korte udgave og har ydermere øget maskeantallet til 92 da jeg har strikket på pind Nr 4 med en blandingsgarn, købt i Løvbjerg til 10 kr for 100 gram. Der var blandt andet angora i.  Jeg har ikke brugt et helt nøgle så huen koster under en femmer.   Huen er efterfølgende blevet dekoreret med lidt hæklede blomster. Selv om man er sporty, behøver man jo ikke at være kedelig. 
Min fod blev forstuvet i forsøget på at hjælpe manden i gang på hans nye motorcykel. Når man glemmer at give slip og cyklen så pludselig starter, ja så falder man altså. Det er ret øv, for jeg var kommet op på at købe 10 km og skulle have deltaget i Dirty Trail Run i Silkeborg her nu på lørdag. Det dur vist ikke, så off road løb, må prøves en anden gang. Men manden, han skylder big time.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar