lørdag den 25. oktober 2014

Jeg løber mod solnedgangen.



Jeg flyver mod horisonten
sæde 2
føler mig som prikken over i'et
ovenpå
klædt i aftenhimlens farver
mørkeblå
min fremtid ser lys ud selv med lukkede øjenlåg
de vil så gerne skælde ud
de prøver på at passe ind
vi prøver på at skille os ud
dem der baner vejen står for skud
så jeg skruer op og la' musikken gi' mig gåsehud
ingen stopklods, ingen plan B
liv før døden, la' det komme, la' det ske
håb i min kuffert, hits på min samvittighed
mod solnedgangen – med hjertet på det rette sted

( uddrag af Nik og Jay, Mod solnedgangen)





Efter  en lang vagt på arbejdet er det skønt at løbe sig en tur. På denne skønne oktoberdag blev det vist mest til en kombineret løbe og fototur mod solnedgangen.

Må din sidste aften i sommertiden i år blive skøn og
fuld at varme  og glæde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar