mandag den 23. juni 2014

Sokker med statement.




Jeg har købt nye strømper. Strømper med statement. Jeg fandt dem på Pinterest og klikkede videre til en blog, som jeg ikke kan huske navnet på. Hun viste strømperne frem og jeg tænkte, dem må jeg eje. Strømperne er fra USA, ( hvor ellers!).  Jeg synes, de er så fede og anderledes og passer lige til mig. De fås med forskellige statement både til babyer, børn og voksne. De har bla nogle, hvor der står " I´m the bride" og " I´m the groom. De kunne da være helt fede at give til et polterabend.
Det øverste tre billeder har jeg lånt på hjemmesiden. Herunder ser du dem, jeg valgte til mig selv. Manden fik også et par "You are awesome".






Strømperne koster ca 10 dollars per par afhængig af størrelse og model. Lidt pebret måske, men kvaliteten er kraftig og virker god. Fragten koster så 20 dollars, også lidt pebret, men måske man kan gå sammen med andre. Min pakke slap igennem tolden. Andre pakker fra USA gør ikke. Det skal man lige have i mente.
Du finder strømperne på notes to self. Klik dig videre og se det store spændende udvalg. Der er en guide til størrelse, Jeg valgte str M og de passer fint til mig, som bruger størrelse 39/40.

Bare til orientering. Jeg får ikke en pind for at skrive om strømperne. Jeg synes bare de er fede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar