søndag den 4. maj 2014

Kreatræf i Hammerum

Jeg har været til et skønt kreatræf  i Hammerum idag. Det var arrangeret af Rosita Toft og blev holdt hos Kølkær Stof og Hobby, i daglig tale kaldet Stof Carsten. Butikken var fuld af fristelser og der kom også lidt ( okay måske lidt mere end lidt) med hjem. Rosita havde gjort et kæmpe stykke arbejde for at skaffe sponsorgaver og der var gaver til os alle sammen. Der var bla gaver fra KählerSøstrerne GreneVitryJacobsen Publication som havde doneret bøger og blade, malika-rosa, Powerrikke, ligesom flere af de, der deltog, havde haft gaver med til lodtrækning.

Rosita afholdt en lampe-folde workshop. Den nåede jeg ikke at tilmelde mig til, men min kollega, som jeg fulgtes med, fulgte nøje med, tegnede og tog billeder, så en dag sætter vi os sammen og ser om vi kan folde en lampe. Det er så imponerende, hvordan et ark karton kan forvandles til et kunstværk.
Selv fik jeg broderet lidt og hygget mig i selskab med kreative kvinder fra det meste af Jylland. Men altså, snart skal jeg lære at hækle, for hold op hvor nogle fine ting, flere af dem hæklede.




Og så var jeg lige så HELDIG at vinde en Kähler krukke. Skønt.




Tak til Rosita for en skøn dag og tak til Helle for godt selskab.

Ps: Jeg har ikke overblik over, hvem af de godt og vel 30 kvinder, der har en blog eller en hjemmeside. Hvis I ser dette, må I gerne linke til Jeres blog i kommentarfeltet.  Vil rigtig gerne kigge forbi på Jeres blog. :-)

3 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig hyggelig dag :) Jeg var slet ikke klar over der var kreatræf der i denne weekend - er det en tilbagevendende begivenhed eller ....??

    SvarSlet
    Svar
    1. Aslaug. Ærgerligt, du ikke havde spottet det. Kunne have været hyggeligt at møde dig igen. Kreatræffet var arrangeret af Rosita via Instagram. Tror ikke det har været der før, men der er planer om at gentage successen til sep/okt, så du kan prøve at følge Rosita og tilmelde dig når den tid er. Det var et rigtig fint kreatræf.

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet