torsdag den 15. maj 2014

Bededagsferie.

Bededagsferien kommer da godt nok lige tilpas efter en uge på halv kraft pga en dum, hårdnakket virus. I morgen skal vi til 80 års fødselsdag hos min kære moster i Odense, men ellers er der absolut intet planlagt, udover det jeg har lyst til. Manden har rådighedsvagt, så vi kan alligevel ikke køre ret langt væk, så mon ikke det mest bliver til havearbejde og hygge. Håber også at tilbringe nogle dejlige timer i mit kreative værksted. Det trænger jeg til. Jeg har en masse små ideer, der skal afprøves. Blandt noget med marmorering.

Ferien blev indledt med en skøn veltillavet oksecuvette på grillen, efterfulgt af en aftentur ned til vandet. Egentlig ville jeg på fotojagt efter orkideer. Jeg har fået et tip om at, der skulle være nogle gøgeurt i området. Jeg fandt dem dog ikke; tror jeg skal have hjælp af en af mine naboer til at finde dem. Men jeg fandt så meget andet, stort og småt og en skøn solnedgang oven i.












Den ser imponerende ud tæt på, sådan en mælkebøttefrøstand med tusind frøunger, parat til at flyve ud i verden og bosætte sig.

Må din Bededagsferie blive fuld af gode stunder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar