onsdag den 26. marts 2014

Thailand.

Sent igår aftes kom vi hjem fra 17 dages ferie i Thailand. Jeg er stadig ramt af jetlag, men har heldigvis resten af ugen til at komme mig. Hovedet er fyldt med indtryk, kroppen stadig varm og brun og hjertet fyldt med oplevelser og gode følelser. For fem år siden var manden og jeg alene i Thailand. Denne gang var vi afsted sammen med vores to store sønner på 21 og 24. Vi har ikke været på ferie sammen alle fire, siden den ældste var 16.
Thailand var varm, solrig og har efterladt et mylder af indtryk. Vi var i Bangkok, Hua Hin og Aonang. Jeg tror, vi har rejst med noget nær alle de transportmidler, der findes. Lige fra scootertaxi, TUK TUK, knallert med sidevogn, skrammelbus, airconvan, alm taxi, bumletog, hypermoderne skytrain og selvfølgelig fly.
I får lige en smagsprøve på de mange billeder, jeg har taget. I det næste stykke tid, vil der givetvis komme flere billeder.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar