onsdag den 12. marts 2014

Grøftekantsbuket eller hvordan en buket kan ende i Hinnerup Lokalavis

For lang tid siden blev jeg kontaktet af en som studerede agrobiologi på Århus Universitet. Hun spurgte om hun måtte bruge mit billede af en grøftekantsbuket, som jeg havde postet maj 2012.


Markbuketten ville hun gerne bruge til at ledsage en artikel om diversiteten i den danske grøftekant. Artiklen hedder, " Hvor blev markbuketten af?
Og selvfølgelig måtte hun gerne bruge billedet. :-) Her for ikke så længe siden, kom jeg i tanke om titlen på artiklen og prøvede at Google den og minsandten om der ikke kom et hit fra Lokalavisen Hinnerup. Da manden min er ansvarlig for grøftekanterne i kommunen, var artiklen på den led også ret interessant læsning. Det er da sjovt at et billede af min grøftekantsbuket kan ende i Lokalavisen i Hinnerup.
Du kan læse artiklen her hvis du har lyst.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar