onsdag den 5. marts 2014

Fotoudstilling på Center for Høretab, Fredericia.






Sammen med Fredericia Fotoklub har jeg i dag været inde på mit arbejde, Center for Høretab og hænge billeder op. Vi er, af skolens kunstforening, blevet inviteret til at udstille vores billeder.
Udstillingen er mangfoldig, farverig, varieret og spændende at se, hvis jeg selv skal sige det. :-)
Er du i nærheden af Fredericia og har lyst til at se udstillingen, skal du være så hjertelig velkommen i skolens åbningstid fra kl 8.00-15-00 på hverdage.

Center for Høretab ligger på Merkurvænget 2. 7000 Fredericia.

Nu er jeg bare rigtig spændt på hvad mine kolleger synes om udstillingen. Det finder jeg ud af i morgen.

2 kommentarer:

  1. Jeg gætter på, at de synes godt om ;)

    SvarSlet
  2. Tak Aslaug. Indtil nu der er kommet nogle dejligt kommentarer. .:-)

    SvarSlet