søndag den 12. januar 2014

Havesæsonnen 2014, der er noget på vej.

2014 er skudt i gang i haven. Ihvertfald var jeg i haven idag og fandt tydelige tegn på at noget er på vej.


Selv en bellis havde vovet det gule øje og lukket sig op.

Jeg har ikke planer om store haveprojekter i år, men lidt skal der da ske. Vi skal have beskåret æble og blommetræer kraftigt. Der skal ryddes op i " junglen" som er det store bed, der ligger ud til vejen og som lukker af for traffikstøj og indkig fra vejen. I græsset skal jeg have lavet nogle mosaik-trædesten af gamle lerkrukker, som jeg har slået i stumper og stykker. Vi går to bestemte ruter i græsset, så der opstår nemt bare pletter. Med trædestenene håber jeg at kunne aflaste græsset lidt.

Vi skal også have malet haveskuret ( ikke at forveksle med mit værksted) og gjort det pænt rundt om mit  lille kreative værksted. Så der er nok at tage fat på. Så er det jo godt, jeg godt kan lide at arbejde i haven.
Hvad med dig? Har du store planer for haven i år?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar