onsdag den 22. januar 2014

Der går ræv i den eller hvordan en ugle måske bliver til en ræv.


bloomize.com

Jeg har i den senere tid spottet flere og flere ræve rundt omkring på blogs, på instagram og på pinterest.
Jeg tror ræven bliver den "nye ugle" eller er jeg helt galt på den?
Ovenover her kan du finde en origamiræv. Nedenunder her har du en strikket rævpude, et ræv-bogmærke, en broderet ræv, som også kan bruges til hamaperlemønster og igen nogle printables bogmærker med ræve.

hideousdreadfulstinky

lonnies

badskirt

howaboutorange

Jeg vil ihvertfald kaste mig ud i hjørnebogmærket og en broderet ræv. Del og link gerne i kommentarfeltet, hvis du finder flere " kreative ræve"
Alle rævene har jeg fundet på pinterest. De ligger i de opslagstavler, der hedder animals og broderi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar