lørdag den 30. november 2013

Kalender af kasser.


Jeg har købt en masse kasser. 24 stk for at være helt præcis. De er købt hos Tina Dalbøge i hendes
kreahobshop. De er lavet af kejsertræ og kommer i sæt af tre. Kasserne er blevet brugt til en gavekalender, som manden og jeg giver hinanden. Jeg har lakeret kasserne, givet dem små ophæng og bagefter er kasserne sømmet op i et mere eller mindre tilfældigt mønster. Jeg valgte at have mellemrum imellem kasserne. Det giver et fint grafisk udtryk. Tina har flere gange vist, at hun borer dem op, men jeg valgt at sømme mine op, da jeg ikke helt ved om de alle skal blive hængende. Jeg var heller ikke så glad for at bore hul i kasserne.



Numrene er stickers fra Søstrene Greene. På nærbilledet her, kan du også se de ophæng, jeg har brugt.



Jeg vil også bruge kasserne til en kreajulekalender, hvor jeg " åbner" en låge hver dag kl. 10.00.
Der vil være ideer til julepynt, opskrifter, indretning, dekorationer, gaveideer og andet godt fra idébanken. Det vil blive en blanding af DIY, dekorationer, opskrifter, indretning, gaveideer, eyecandy og andre ideer til at forsøde den dejlige juletid.
Det vil glæde mig meget, hvis du vil følge med i kreajulekalenderen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar