søndag den 10. november 2013

Bogforum 2013

Jeg har været på BOGFORUM i Bellacenteret i København idag. Sammen med læsekredsen på arbejdet kørte vi afsted tidligt i morges. Vi havde hver især udset os nogle forfatter osv, vi gerne ville høre og se, så der var fuld fart på fra begyndelsen. Jeg havde jo været så heldig at vinde to billetter hos Rebekka med bloggen Vild med krimi. Den ene billet skulle jeg selvfølgelig selv bruge. Den anden brugte jeg som præmie i en litterær konkurrece i bussen hen over Fyn og Sjælland.

Jeg hørte bl.a Sissel Jo Gazan tale om Svalens graf, Arne Dahl om Blindebuk, Julia Lahme om Blogbogen, og Jussi Adler Olsen om serierne om Afdeling Q. Megen tid blev også brugt til at gå rundt og snuse på de rigtig mange bogstande.

Jeg vil i det næste stykke tid fortælle lidt om de forskellige forfattere, jeg mødte, men her får I en lille fotografisk stemningsreportage.















Sidst jeg var på Bogforum, blev det afholdt i Forum. Der var trængt på den der intime måde. Nu er det jo i Bellacenteret, som er stor, men det er alligevel lykkedes at bevare den intime stemning. Udover de mange scener, er det en masse stande med bøger i stakke og tårne og det er nemt at komme til at gå bookamok. Lidt blev der handlet, bl.a et par julegaver, ligesom mandelgaven kom i hus.
Jeg købte også Julia Lahme´s Blogbogen, som jeg håber, kan give gode ideer til at udvikle bloggen her. Jo, BOGFORUM er læring, underholdning og udvikling på samme tid.
Vi var hjemme ved otte tiden her til aften, godt fyldt op med indtryk, ord og summen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar