søndag den 28. juli 2013

Moodboard på rionet.

I mit kreative værksted manglede jeg en form for opslagstavle eller moodboard.  Vi havde noget galvaniseret rionet tilovers fra et andet projekt, så jeg spurgte manden, om han ikke, med vinkelsliberen. kunne save et stykke til mig på ca. 50x80. Top og sider savede han med " strittere", bunden savede han ren ind til kanten.


Han skruede to kroge i foroven, for jeg ville gerne have lidt afstand til væggen.


Forneden skruede han to øksner i, som var med til at holde rionettet ud fra væggen forneden. Nettet blev ligesom skubbet ind i øksnerne.


Jeg synes, det fungerer godt. Jeg kan godt lide det rå udtryk, og funktionen er i top. Jeg kan sætte billeder fast med magneter og maskingtape ligesom jeg kan hænge ting på med kroge eller bare på endestykkerne.


 
Nu har jeg også et sted at hænge mine Little Sun lamper, når de skal fungere som almen belysning i værkstedet. Mine Little Sun lamper kan du læse mere om her.
 
Tænker rionettet også kunne fungere som værkstedstavle med sakse og andet værkstøj, Der kunne man så bruge kroge til at hænge det op med
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar