mandag den 29. juli 2013

Kender du de dage........

......hvor man bare ikke kan komme ind fra haven. Ens hud er varm og blød efter solens varme, luften er lun, man har lige plukket de første tomater i drivhuset, himlen brænder i smukke farver, ikke en vind rører sig, kornet er høstemodent og man skal liiiigggeee have det sidste med. Sådan en dag har det været i dag. Aaahhh, siger jeg bare. Sådan en dag tager jeg gerne nogle stykker af.





Dagen er også blevet brugt til at rejse en pavillon med myggenet, så nu har manden ingen undskyldning for ikke at sove udendørs. På fredag er der premiere. Vi skal først lige have organiseret nogle madrasser. Glæder mig til at mærke nattens kølighed og vågne med solen.

2 kommentarer:

  1. Skøn dag og hvor har du købt sådan en pavillon? God dag til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene. Tak for din kommentar. Beklager det sene svar. Jeg har været på en lille miniferie i Hartzen, som /estemt ikke fortjener sit ry som en pensionistdestination.
      Pavillonen har jeg købt hos Davidsen, som er en byggevarerforretning her i Fredericia. De har en netshop og butikker andre steder. Prøv at se her. bhttp://davidsen.as

      Ønsker dig en god varm fredag. :-)

      Slet