torsdag den 6. juni 2013

Endelig færdig.

NU er vi der, hvor jeg kan erklære mit kreative værksted for færdigt. Jeg har i hvert fald indrettet det, og allerede haft den første gæst til et fotoshoot, næsten inden det var helt klart. Nu er det om muligt endnu bedre og jeg glæder mig til at tilbringe en masse dejlige timer i mit lille kombineret fotostudie, kreativt værksted, jeg-vil-være-i-fred-sted med jeg-læser-en-god-bog-stol. Altså, mit helt eget lille retrætested, hvor jeg kan trække mig tilbage fra verden og være kreativ og stille.









De gennemgående farver blev hvidt, sort, gråt og en turkisblå/grøn. Less is more er kodeordet, og det bliver en kunst for mig at holde. Alt i huset, bortset fra de tre skabe, kan klappes sammen eller tages ud, når jeg skal bruge pladsen til fotoshoot. Skabe, hængestol, tæppe og rullegardiner er fra Ikea. Billederne er mine egne, og spejlet er et gammelt spejl, som er dekoreret med maskingtape. Den sorte barstol, der kan justeres i højden, har jeg købt i en genbrugsbutik. Den skal også fungere som foto-stol. Jeg har planer om at lave et moodboard til højre for det lille bord, hvorpå jeg kan sætte kort og andet, der inspirerer mig. Jeg vil også gerne have en smal hylde oven over døren.

De to rullegardiner på bagvæggen fungerer som fotobaggrund, når de rulles ned. Senere vil jeg investere i et rigtigt stativ med fotobaggrundspapir, men indtil da fungerer det her fint.
Jeg er glad, som I rigtig glad, for mit lille hus og er taknemmelig for, jeg har en mand, der kunne bygge det for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar