søndag den 5. maj 2013

Haven kaldte......

Der er virkelig blevet knoklet igennem i haven i dag. Nåede næsten det, jeg havde sat mig for. Fik renset højbedene, klippet hækken, gødet, og ryddet en del op rundt omkring.
Højbedene er normalt sået til med grønsager osv. med svingende udbytte. I år har jeg taget konsekvensen og sætter blomsterløg i det ene højbed. I et andet sætter jeg kartofler og lidt grønt og i det sidste får den hele armen med blomsterfrø. Så bliver der forhåbentlig blomster til afskæring for alle pengene.




Nu er det bare at vente på, at miraklet sker og højbedet eksploderer i et orgie af farver.
Ud over de dahlia og ranunkler, du kan se her oven over, så har jeg sat 20 fresier. 

Apropos mirakler, så tror jeg, der skal et mindre mirakel til, hvis det skal lykkes mig at holde mig vågen ret meget længere. Kan så meget mærke, at det har været en ude-arbejde-i haven-dag.

Håber du sover lige så godt i nat, som jeg tror, jeg gør ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar