mandag den 8. april 2013

Så kom vi igang.....

Her i weekenden kom vi endelig i gang med at bygge mit kreative værksted. Vi knoklede med at rydde området for planter og jeg skulle hilse og sige at cotenaster har lange ranker med genstridige rødder. Men væk kom de.
Nu er sokkelstolperne gravet ned og sokkelrammen eller hvad sådan noget nu hedder, bygget. Næste skridt er at få smidt lecakugler ud til isolering i bunden, inden strøer til gulvet lægges på og så et lag flamingo til isolering igen.  Jeg skal jo nødig fryse mine fødder.  :-)



Hvem skulle tro, at der ligger en hel weekends hårdt arbejde for at nå så langt.

Jeg har i øvrigt kig på et mini solcelleanlæg til at lave strøm til huset. Har surfet lidt rundt på nettet og set et anlæg beregnet til fritidshuse, kolonihaver og både. Prisen ligger på omkring 6000 incl. en inverter, som laver solenergien om til 230 wolt.  Hvis nogen af Jer har forstand på den slags, modtages anbefalinger med tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar