torsdag den 10. januar 2013

Ord og sentenser til en gladere hverdag....

Kan du huske jeg skrev om en gave, jeg havde fået? Jeg har været rigtig glad for den. Så glad at jeg synes andre også skulle have en, så i stedet for julekort, lavede en juleudgave til familie og venner. Hver mobile blev sammensat med billeder og sentenser, der passede til den enkelte.
Nu hvor vi går mod lysere tider, fik jeg lyst til at lave en til mig selv. Med sentenser, der opmuntrer til en glad og positiv hverdag. Jeg har klippet ud fra blade og brochurer, limet på mønstret papir i glade farver, lamineret og syet dem sammen på maskinen. Nederst har jeg bundet en keramikdue fast til at give lidt tyngde. Nu hænger den mellem terrassedøren og musikanlægget og fanger lyset så smukt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar