tirsdag den 1. januar 2013

Håndslag og nye tiltag

Manden min og jeg har givet hinanden håndslag på, at vi altså skal mere ud at gå. Både for motionens skyld, men også for at få lys og luft her i den mørke tid og jage vintertristessen på flugt.
Som sagt så gjort på denne nytårsdag.  En vandretur til en danmarksperle, Gudsø Vig set fra Oddersted. Så er vi da igang. Som den sjællandske krogæst fra den nærliggende Kryb-i-ly, også bemærkede, så er det en smuk og dejlig gåtur. Hun havde friskt nok, også taget traveskoene på. Som altid hænger kameraet om halsen på mig, så her er en lille billedeserie. Håber du kan fornemme det dejlige lys og den næsten poetiske stemning.







Jeg har desuden besluttet mig for en 365 dages udfordring. Et billede om dagen. Et billede, der udfordrer mig lidt. Ikke et snapshot eller et gør-det-selv-ledsage billede, men måske snarere noget, der fanger mit øje. Et grafisk konstruktion, et close-up, en farve, en detalje. Nu får vi se, hvor langt ambitionen rækker. Første billede i 365 skud, kommer i aften.
Fortsat god Nytårsdag til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar