lørdag den 29. december 2012

Hip hip hurra. Bloggen fylder 1 år.

Bloggen fejrer i dag sin 1 års fødseldag. Tænk sig, det er allerede et år siden, jeg sprang ud som blogger. 1 år og over 10.000 hits. Det er da fantastisk og jeg takker ydmygt Jer alle, der læser med enten ofte eller bare en gang imellem. Det har været spændende, interessant og sjovt.
Til at markere 1 års dagen følger her en billedekalvakade over de 9 mest sete indlæg.




På en suveræn førsteplads er indlægget fra Alligeårbro Motorfestival i maj. Ikke lige det man skulle tro ville hitte inden for min målgruppe, men tror det har noget med titlen at gøre, som åbenbart genererer mange hits. Du kan se indlægget her.



Nr. 2 er indlægget om hvordan jeg havde lavet en perleskål. Kig her.



Nr 3 er indlægget om mit eksperiment med at male med lys. Et indlæg, jeg selv er ret glad for. Det kan ses her.



Nr 4 er mit forsøg i oktober på at lave kvædemarmelade og kvædebrød. Et sjovt eksperiment, som bestemt skal gentages til næste efterår.  Du kan se det her.



Nr 5 er Sommer med Ernst, hvor jeg fortalte om et svensk livsstilsprogram. Sommar med Ernst og de ting, jeg har lavet med inspiration fra det program.



Nr 6 er fra min tur rundt i det danske forårslandskab med de gule rapsmarker. Også et af mine yndlingindlæg. Indlægget hed Tour de Rapsmark da det foregik på cykel.





Jeg ved hvor der findes en plads så skøn 1 og 2 er også blevet set af mange, så de lægger på en 7 og 8 plads, Det er nogle rigtig dejlige indlæg som var interessante at skrive og fotografere. Du kan se de to indlæg her og her.



Sidst men ikke mindst, så er dette her indlæg om bogstaver og grafisk skrift i boligen også populært.

Jeg havde egentlig en forestilling om at bøger og pædagogiske tanker skulle have fyldt lidt mere på bloggen, men sådan er det altså ikke blevet.
Hvis du har nogle kommentarer til bloggen og dets indhold, vil jeg blive superglad hvis du vil skrive dem i kommentarfeltet. Hvad synes du om og hvad vil du gerne have mere af.

Endnu en gang tak fordi I kigger med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar