tirsdag den 2. oktober 2012

Kage-event i Vejle.

En anden af weekendens fornøjelser var et besøg på Danmarks første cake-event, som blev afholdt  i Bygningen i Vejle. Smukke bygninger, men ikke så stort, så vi stod i kø i lidt over en halv time for at komme ind. En fin lille messe, med inspiration til manden min, for herhjemme er det ham, der kreerer festkagerne og jeg de dagligdagskager. Han fik da også købt lidt forskellige kage-gadget, for man skulle jo nødigt gå ned på udstyr. :-)
Her er lidt stemningsbilleder fra messen.










Jeg har det sådan med festkager, at less is more. De kan hurtigt blive for overpyntede til min smag, så bryllupskage her, synes jeg er flot i al sin enkelhed.

Der arrangeres vist en cake-event igen i 2013, så hold øje med Den lille kagebutiks facebookside ved denne tid næste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar