tirsdag den 25. september 2012

Masser af computertid.......

Jeg bruger masser af tid foran computeren i disse dage. Det er bare ikke tid til at blogge i, men masser af skriverier til arbejdet. Referater fra diverse møder, handleplaner på to børn og forberedelser til kursus i morgen.
Ja, for jeg skal nemlig på kursus i morgen. Den første af to opfølgningsdage i Skive på mit ICDP vejledningskursus. Du kan læse mere om ICDP her og mit arbejde med det her.

Glæder mig til at få fornyet energi til at arbejde med den ressourceorienterende og anerkendende pædagogik.

For som Kierkegaard siger:

”Hvis det i sandhed skal lykkes at føre et menneske hen til et bestemt sted, må man først og fremmest passe på at finde ham der hvor han er, og begynde der.
Jeg har lånt billedet her.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar