søndag den 22. juli 2012

Maybe this will be my year.

Jeg har købt en ny cd. Den er med det amerikanske pop-rock band Train.
Første gang jeg hørte dem, var i et afsnit af CSI, hvor forsangeren spillede sig selv. Der sang de Save Me San Fransisco og Marry Me. Forsangeren hedder Patrick Monahan.
Jeg downloadede nogle numre, som jeg blev glad for. Et andet kendt nummer er Hey Soulsister, ligesom de leverede musikken (Shake up Christmas) til Coca Colas julereklame, så den har I nok hørt mange gange. Ialt har de udgivet fem albums, hvoraf California 37 er det sidste. Det kom i april i år.
Den mest kendte fra dette album er Drive By. Jeg synes dog at This will be my year, der indleder albummet, har en rigtig god tekst og en god rytme i musikken. Uden sammenligning iøvrigt minder nummere i sin opbygning et nummer af Lars Lilholt. De mestrer begge to af skrive en tekst, bygget over nogle begivenheder i verden.
Lyt selv her.



Et andet godt nummer er Bruises, featering Ashley Monroe. Den kan du selv finde på You tube.

God musik.
Du kan kigge lidt på deres website her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar