onsdag den 11. juli 2012

Genbrugsfund

Jeg var omkring genbrugsbutikken idag. Gjorde der et fund, eller det bilder jeg mig da ihvertfald ind.


Ved faktisk ikke helt hvad det er, men det kunne godt ligne en barnedåbsgave. Måske en avanceret julekugle. Den er af sølv, men jeg kan ikke rigtig finde nogen stempler.


Der sad et silkebånd i, så er ret sikker på den er til at hænge op. Dekorationen ligner hjerter med ciseleringer.
Den kan lukkes op. Lukkemekanismen er en krog, der går ned over et sølvsøm.


Inden er den nærmest af hvidsølv/guld?????
Er der nogen af Jer, der ved hvad det er, og hvad den evt. kunne være værd, så kunne det være dejligt, hvis I skrev en kommentar.

Den var helt sort, så jeg har pudset den forsigtigt. Kan godt lide, det stadige har lidt patina.
Jeg købte også en stor pose hama-perler og en grøn glasskål/vase. Pris ialt 45 kr.
Det synes jeg var billigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar