lørdag den 2. juni 2012

Weekendens glæder og fornøjelser

Hver dag er en fest, som et barn på arbejdet siger, når han gerne vil have, der skal lidt lækkerier på bordet. Det kan jeg kun være enig med ham i.  Denne weekend byder på to ekstra fester.
Her lørdag aften skal jeg til koncert med disse her.


Glæder mig helt enormt. De skulle være rigtig gode som liveband. Resten af eftermiddagen er der Runrig på afspilleren, så vi kan komme i stemning.
 I forbindelse med koncerten har vi købt en ekstra billet til Grill landsholdet menu som er :

Menu

Vælg mellem spareribs, kylling, paella og blandt andet den ultimative pulled pork og årstidens grøntsager. Menuen serveres ude i det fri i den opstillede Weber-landsby, hvor du kan gå rundt mellem seks forskellige telte, der byder på hver sin lækre grillspecialitet tilberedt af Grilllandsholdet, som i 2011 vandt verdensmesterskabet i grill.

Så i aften er der forkælelse af både øjne, øre og mund. Nu håber vi bare vejret holder og at vinden lægger sig lidt.


I morgen skal jeg yde lidt selv. Da byder formiddagen på dette her
:
Det er i Hannerupskoven ved Fredericia. Bare fem km, men fint til mig.
Det glæder jeg mig også til og håber i år at komme under 35 min.

Bagefter venter tre ekstra fridage i anledning af grundlovsdag. De kreative lyster presser sig på ligesom haven kalder på en kærlig hånd.


Håber din weekend bliver en fest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar