lørdag den 9. juni 2012

Nyt grej og en reportage på vej.

Jeg har fået nyt fotoudstyr, godt nok brugt, men er bare så glad for det. Glæder mig til at kunne tage bedre billeder under flere forskelllige forhold. Det nye fotoudstyr inkluderer bl.a et opjektiv med fast blænde 1.4, noget jeg har savnet bl.a til portrætter. Der er også en vidvinkel, også men en lav blænde. Derudover har jeg nu to ekstra kameraer, så nu er der da noget at vælge imellem, Sværger jo til Nikon, men med som så meget andet, er også valg af kamera-mærke en smagssag, som indeholder både til og fravalg.
Håber opgraderingen vil kunne ses på billederne.

Ikke så langt fra hvor jeg bor, er der en fantastisk lege- og aktivitetsplads, som både er for børn og voksne. Jeg har været over at tale med Arne, som helt på eget initiativ har bygget/kreereret og udtænkt pladsen. Der kommer en reportage her på bloggen en af de nærmste dage, så hold øje.

Her er en lille smagsprøve.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar