torsdag den 26. april 2012

Knapperier


Kunne ikke stå for små tasker med knapper i herlige farver, som Netto for nylig solgte til 10 kr. Her har jeg puttet dem i en glasvase.


Smykkeholderen er lavet af en styropor-torso fra Panduro, som jeg har nålefiltet på, et sofaben/stolpekugle, en stålstang og så ståltråd bøjet i snirkler.


Jeg har lavet armbånd af knapperne og filtkugler fra Søstrene Greene. Synes egentlig det fungerer meget godt. Jeg har brugt en dobbelt elastik, og skiftevis trukket knapper og filtkugler på.


Kunne heller ikke lige stå for at bruge knapperne til at beklæde en grønmalet æske.
Den kan jo altid stå og pynte lidt på badeværelset, evt. med hårelastikker i.

2 kommentarer:

  1. Dit heldige asen! Æv, æv og atter æv. De er bare så fine de knapper. Jeg er knapoman om en hals og så er jeg gået glip af det super tilbud i Netto! Hvor uheldig kan man være? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, Tvilum, var da ikke klar over, du var knapoman. Skal nok give lyd næste gang, jeg opdager et godt tilbud.

      Slet