onsdag den 4. april 2012

Ferie, fristelser, og fine kvinder.

Så fik jeg også lige påskeferie. Den blev skudt igang med at sende mand og svoger afsted på en lille MC-tur til Langeland. De ville ned og se Langelandsfortet. Jeg har været der før og det er bestemt et besøg værd for store og små, mænd og kvinder.


Selv tog jeg på tøsetur med to fine kvinder. Og tænk sig, der findes stadig butikker, som jeg endnu ikke havde været i, inde i min nærliggende (stor)by Fredericia.

Bl.a denne her. Gare du Nord. Butikken er lige flyttet i mere centrale lokaler.
En farverig, spændende butik, hvor du kan finde KJOLEN, som ingen andre har. De har både nyt og second hand vintage tøj og lidt malerier og accesoires. Et besøg værd, også bare for at kigge og tænke tilbage på de kjoler, ens mor gik i i 60´ern og 70´erne.
Jeg havde ladet kameraet blive hjemme idag, så I må nøjes med at kigge på deres hjemmeside.

Vi spiste en dejlig frokost, shoppede lidt, mest til gavn for de mandlige medlemmer af familien, og sluttede af med en Cappucino på den Engelske, hvor vi faktisk kunne sidde udenfor i læ og dejligt solskin, selv om det har været koldt idag. Nåh ja, var også lige i boghandlen og fik lidt godter med hjem til sølle 55 kr.


Nu må jeg hellere få tændt godt op i brændeovnen for tror, der er éen der trænger til varme, når han kommer hjem.
Rigtig god aften og påske til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar