lørdag den 28. april 2012

Arbejdslørdag og søndags-luftetur i vente

Lørdagen er gået med havearbejde. Roserne blev klippet. Vinteren har været hård ved dem, så to slyngroser måtte klippes helt ned, men så kan de jo så få lov til at starte forfra.
Jeg fik desuden sået en masse blomster,så der er noget at klippe af til buketter. Mamelukærmer, stolte kavaler, kornblomster og flere blomsterblandinger. Jeg fik også renset det meste af indkørslen og gjort det fint ude foran, nu hvor vindfanget er væk.


I morgen skal jeg luftes, så vi kører til Havefestival på Gram Slot. Jeg har tidligere, på en personaletur, besøgt Gram Slot, hvor vi fik en rundvisning ligsom jeg sidste år brugte mit gavekort med middag og overnatning til en middag på. Gram Gl. Kro. Glæder mig til at se de forskellige udstillinger og måske, måske kommer der lidt planter osv med hjem.
Du kan se mere om festivalen her

Gram Slot.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar