mandag den 13. februar 2012

Markedsbesøg

Jeg var på marked i weekenden. Jeg var egentlig på jagt efter perleplader og Pez figurer. Disse ting fandt jeg dog ikke, men jeg fik noget andet godt med hjem.












Glasskålen har en dejlig forårsgul farve. Forestil dig en grøn salat med røde tomater og orange peberfrugt. Eller en farverig buket tulipaner lagt rundt i bløde kurver, så de blot stikker op over kanten. 20 kr. for dette fund, hvor det på mærket påståes at være håndlavet dansk glas.

Ole Lukøje lampen kunne jeg altså bare ikke stå for. Den er i malet metal af en slags. Jeg har ingen små børn mere, men den var bare så yndig og mon ikke, der kommer børnebørn engang.....
Udover at være en lampe, kan man også trække i snoren og så spilles den yndigste Ole Lukøje melodi. 20 kr. for at blive sendt en tur ned af barndommens memory lane.

Stoffet med det vinteragtige motiv skal gemmes til næste jul/vinter og blive en del af vinterpuderne i sofaen. Det måler 50x70 cm. Også 20 kr.

Alt i alt en udbytterig tur på marked.
Hav en dejlig mandag. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar