onsdag den 1. februar 2012

Den gule lykke.



Jeg købte årets første påskeliljer forleden dag. To bundter for 16 kr, det er da gul lykke. Nu er de sprunget ud og varsler forår lige om lidt. Først skal vi lige nyde vintersolen og den hvide sne, som lyser op og sparker enhver tendens til vintermelankoli tilbage til den mørke middelalder.




Så fint den gule farver pynter. Indtil jeg har lavet nok perleblomster til forhænget, kan de ligeså godt ligge og give lidt farve rundt omkring.
De hvide "gummi" blomster underneden er købt i butikken Ting i Fredericia. Den er desværre lukket nu, men jeg var nede at købe stort ind, da de holdt ophørsudsalg. Blomsterne kan sættes sammen, som man lyster. Jeg har dem også i sølvgrå. Dem brugte jeg til tæppe under juletræet.

Hav en dejlig vintereftermiddag. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar