onsdag den 25. januar 2012

Kong frost og update.






Så fik Kong Frost lige fat i haven, der står med rimfrost og ser smuk ud. Klædt i rimfrost og sne ser alle haver skønne ud.
Solen har skinnet idag og fået alt til at se lidt lysere ud. Håber, du havde mulighed for at komme ud og få sol til krop og sjæl. Lys og naturoplevelser er godt for hjernen, der kvitterer med et bedre humør.



Vintergækkerne er kommet op, men skutter sig lidt i kulden. Måske man skulle tage en lille klump ind. De dufter faktisk dejligt.

Jeg har nu haft bloggen i en lille måned. I starten boblede jeg over af indlæg og synes, jeg havde meget på hjerte. Med tiden finder jeg nok et fornuftigt niveau for indlæg og hvilke temaer, der interesserer mig mest.  Jeg takker alle, der indtil nu har kigget forbi og håber I en gang imellem vil skrive en kommetar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar