torsdag den 19. januar 2012

Inspirerende blomsterbog.

Jeg var på biblioteket forleden dag. Jeg scanner altid lige hylderne med nye bøger, og fandt denne her søde blomster-bog.

Den er af Irene Hunderup og udgivet på et forlag, der hedder kahorius.dk. Den er ret sjov og inspirende at kigge i. Må sige, hun bruger alternative beholder, som giver et uhøjtideligt indtryk, men som alligevel signalerer fest og farver.

Se bare her.



Alle billeder er fra bogen.

Der er ideer til barnedåb, konfirmation, studenterfest og fødselsdage. Selv er jeg helt vild med fodboldbanerne. 

Bogen kan  fx. købes her. Jeg vil ihvertfald gerne have den selv.
Jeg opdagede, hun  også havde udgivet en anden bog, Blomster til hverdag og fest, samt barsler med en juleblomsterbog, der udkommer efterår 2012. Dem må jeg vist også have.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar