lørdag den 7. januar 2012

Fotoshoot ved midnatstide










En sen aften imellem jul og nytår, tog jeg manden og kameraet under armen og tog en tur i det mørke nattelandskab. På vej hjem fra arbejde kører jeg ofte forbi en godsterminal og havde observeret en flot sceneri med flot lys og et spændende miljø. Denne aften var det stjerneklart og således perfekt vejr til at prøve med lang lukketid at fange lyset og stemningen på godsterminalen.


Synes egentlig det lykkedes meget godt af fange stemningen. Har planer om endnu en tur dertil, hvor jeg vil prøve at komme lidt længere ned, så toppen af billedet bliver lyset og ikke den sorte himmel. Lige da vi kom, tittede månen frem, men den nåede jeg desværre ikke at få med.
Vi havde ikke stået der i ret lang tid, før en bil holdt ind, med lygterne lige ind i hovedet på os. Det var en godsbane-opsynsmand, der lige ville se, hvad vi foretog os der. Han fortalte, de havde problemer med hærværk og deslige, derfor hans interesse for vores gøren og laden.

Efter disse skud, kørte vi ned til Lillebælt og jeg tog et par billeder af Den nye Lillebæltsbro.  Var blevet inspireret af. et bidrag til fotoklubbens årets billede konkurrence
Eksperimenterede med forskellige ISO ( lysfølsomhed) værdier for at få broen så tydelig som mulig.


Også her har jeg planer om en tur mere lidt tidligere på aftenen hvor der flere biler på broen.


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar